facebook tempat promosi link blog terbaik

.
mungkin ada di antara kita sudah mengetahuinya, rata-rata di kalangan kita menggunakan facebook sebagai medium untuk promosi blog mereka. sehingga ada yang lebih dari sepuluh link blog di letak di facebook.

mungkin juga kita boleh promosi artikel terbaru blog kita di facebook, ianya dengan hanya linkkan artikel ( permanent link ) pada status facebook anda. - " what's on your mind ". tapi awas ! acapkali anda promosi entri baru anda, orang ramai akan meluat, percayalah.

cara linkkan blog pada facebook :
1) edit my profile
2) contact information
3) website

masukkan link blog anda. cth http://sarapiey.blogspot.com/

apabila disebut pasal promosi blog anda, apa yang bermain difikiran penggemar blog ialah trafik blog. ya trafik blog. secara mudahnya, trafik blog anda sedikit sebanyak meningkat dengan bantuan facebook. *khas untuk orang yang gilakan trafik blog, saya tidak. :-)

boleh lihat hasilnya di " stats " blog anda. sumbangan trafik blog saya salah satunya adalah hasil dari facebook, paling sedikit 2 orang klik link blog melalui facebook.

p/s : akan datang saya akan menceritakan tentang cara mudah buat readmore/baca selanjutnya pada blogspot. ( seperti saya gunakan sekarang ini )

0 butir komen:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment